Den 17. november (12.00-15.00) og 18. november (09.00-11.00) arrangerer vi Digisak brukerforum.
17. november er for alle som jobber med Digisak, det vil si både de som jobber med tilskudd, og de som jobber med dispensasjoner. Vi vil da blant annet gå gjennom status og få innspill fra dere på:
- Hvordan vi kan forenkle det å laste inn e-poster og dokumenter i Digisak
- Hvordan vi skal jobbe videre med å integrasjonen mellom Digisak og de ulike arkivsystemene dere har
- Årsplan 2022
18. november vil det være fokus på tilskuddsordningene. Vi vil da blant annet gå nærmere inn på endringer knyttet til vedtaksmaler som sendes ut i 2022, samt hvem våre brukere er.
Påmeldingen er nå stengt. Kontakt oss på arrangement@ra.no hvis du har spørsmål.
Fastsatt
tor
18
Kl 09:00
november
2021
tor
18
Kl 11:00
november
2021